Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2019

Γ. Αμβρόσιος Λάζαρης: Όσοι πάρουν τη νέα ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, δεν έχουν μέρος με το Χριστό!!!

Θυμίζω και την μαρτυρία της κόρης του πατήρ Ιωάννη Καλαΐδη:
 

Ο γέροντας Αμβρόσιος εκοιμήθη στις 2/12/2006 δηλ. πριν την μαρτυρία του π. Ιωάννη, καθώς και πολλοί άλλοι μοναχοί που υποστήριζαν ότι τώρα θα επιβληθεί το σφράγισμα.
Βγάλτε μόνοι σας, τα συμπεράσματά σας.
Εγώ απλά παραθέτω τις μαρτυρίες.

Υ.Σ.
Το σίγουρο είναι ότι αυτοί που θα δοκιμασθούν είναι τα παιδιά των Σωμάτων Ασφαλείας που θα κληθούν πρώτοι να πάρουν τις νέες ταυτότητες. Αυτοί ήδη θα πρέπει να κινητοποιηθούν πριν φτάσει ο κόμπος στο χτένι...

6 σχόλια:

  1. Εγώ γιατί δεν βλέπω διαφορές στους δύο Αγίους; Για μένα ο ένας συμπληρώνει τον άλλο. Η σκέψη μας για τον χρόνο που θα πραγματοποιηθούν τα γεγονότα μας κάνει να ακούμε διαφορετικά τις παραπάνω μαρτυρίες. Και ποιος γνωρίζει τον χρόνο όμως; Μόνο ο Θεός. Απλά σκεφτείτε τα 2 ημίχρονα που έλεγε ο Άγιος Παϊσιος και εκεί θα μπερδευτείτε λίγο. Πόσος χρόνος θα μεσολαβήσει μεταξύ των 2 ημιχρόνων που έλεγε ο Άγιος; Κανένας δεν ξέρει. Και πότε θα έρθει το παλικάρι του Θεού που έλεγε ο Άγιος Πορφύριος; Μετά το πρώτο ή μετά το δεύτερο ημίχρονο. Ας μην προτρέχουμε και βγάζουμε συμπεράσματα γρήγορα ότι είναι αντιφατικές οι μαρτυρίες. Εξάλλου γιατί ο Άγιος Παϊσιος έγραψε το χειρόγραφο εφιστώντας την προσοχή στο σφράγισμα; Ακούστε και ένα "σενάριο" από τον λογισμό μου και μην το δέσετε: ποιος μου λέει ότι το πρώτο ημίχρονο με τα ελληνοτουρκικά απλά θα διακόψει την ταυτότητα και κατά τη διάρκεια της παύσης μεταξύ πρώτου και δεύτερου ημιχρόνου (κατά τον Άγιο Παϊσιο πάντα, όπου λέει ότι τελικά οι Ρώσοι θα κατέβουν στα Ιεροσόλυμα) τελικά επιβληθεί και το σφράγισμα; Και τελικά το "παλικάρι του Θεού" μήπως έρθει μετά το δεύτερο ημίχρονο; Περάσαμε σχεδόν ολόκληρη δεκαετία μέσα στην κρίση και νομίζαμε ότι τα γεγονότα θα γίνουν από τον πρώτο χρόνο, και σε όποιον έλεγες ότι θα γίνουν μετά από 10 χρόνια σε θεωρούσε τρελό και έλεγε "μα καλά τότε δεν θα έχει επιβιώσει κανένας". Κι όμως εδώ είμαστε ακόμα μέσα στην κρίση και ακόμη να γίνουν τα γεγονότα. Ας μην προτρέχουμε λοιπόν. Με αυτή τη λογική μήπως δεν αλληλοσυμπληρώνονται οι μαρτυρίες; Μήπως δεν ταυτίζονται οι Άγιοι; Είδομεν λοιπόν. Και με συγχωρείτε για τον λογισμό μου. Ξέρω ότι η υπομονή χάθηκε, αλλά δυστυχώς με αυτόν τον δύσκολο τρόπο της υπομονής ο Θεός μας ξελαμπικάρει και ας αγανακτούμε πολλές φορές και ας λέμε δεν αντέχω άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεωρώ επίσης πάρα μα πάρα πολύ σημαντικό τον λόγο του γέροντα Αμβροσίου που λέει: "Λοιπόν άμα δεν γίνουν έτσι, εμένα κόψτε μου τον λαιμό από τώρα. Όπως σας τα λέω ... δεν θα αλλάξει ούτε ένα γιώτα." Ξέρετε πόσο σημαντικό είναι να το λέει αυτό ένας φωτισμένος γέροντας; Δεν το λέω εγώ και εσύ; Το λέει ένας άνθρωπος που έχει δεχθεί τη Χάρη του Θεού και έχει φωτιστεί. Μεγάλη σπουδαιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Μετά λοιπόν ἀπό τήν κάρτα, τήν ταυτότητα, τό «φακέλωμα» γιά νά προχωρήσουν πονηρά στό σφράγισμα…… θά διαφημίζουν τό τέλειο σύστημα τό σφράγισμα στό χέρι καί στό μέτωπο… μέ τό 666 τό ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου…(«Σημεῖα τῶν καιρῶν» Ἁγίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου)." από το χειρόγραφο του Αγίου Παϊσίου. Μήπως δεν ταυτίζεται εδώ ο γέροντας Αμβρόσιος με τον Άγιο Παϊσιο; Ας ξαναδιαβάσουμε το χειρόγραφο του Αγίου Παϊσίου. Και ας σκεφτούμε λίγο διαφορετικά τον χρόνο μεσολάβησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φτωχό μου μυαλουδάκι έτσι τα καταλαβαίνει από όσα έχω διαβάσει: η ομιλία του γ. Αμβροσίου είναι αποσπάσματα, όπως αναφέρεται κάτω από το βίντεο, πράγμα που δημιουργεί σύγχυση και δεν μας βοηθά να έχουμε ξεκάθαρη εικόνα γιατί δε γνωρίζουμε πότε μεσολαβούν και άλλα λόγια και τι λέει σε αυτά. Αν κάνουμε σύνθεση με άλλους γέροντες μήπως μιλάει για 2 πράγματα; α) την ταυτότητα, η οποία είναι και αυτή σφράγισμα και β) το καθεαυτό σφράγισμα σε μέτωπο, χέρι, στα χρόνια του αντίχριστου αλλά τότε θα είναι και ο Ηλίας, τότε θα γίνουν και οι φοβερότεροι διωγμοί κλπ (αν προσέξετε μιλάει για Αντίχριστο περίπου στο 4:50).
      Όπως μας έχουν πει κάποιοι γέροντες πρώτα θα είναι αυτές οι ταυτότητες που να μην τις δεχτούμε, μέχρι να επιβληθούν θα έρθουν τα γεγονότα, μετά η κήρυξη του Ευαγγελίου παντού και στο τέλος τα χρόνια με τον αντίχριστο, τότε θα είναι τα φοβερότερα. Από εμάς ζητείται δηλ. το ελάχιστο τώρα.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητοί φίλοι, καταρχήν οι πηγές ολόκληρων των ομιλιών αναγράφονται στην περιγραφή του βίντεο, οπότε μπορείτε να τις ακούσετε και κατά δεύτερον η φράση του Γέροντα αυτή τα λέει όλα: "Αν την ταυτότητά σου εσύ την πάρεις και την έχεις ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ, δεν είναι ΤΟ ΙΔΙΟ αν την είχες
      ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΣ;"
      Γι αυτό λέει ο Γέροντας οτι η ταυτότητα είναι ΙΣΟΝ με το σφράγισμα, δηλαδή και η ταυτότητα και το σφράγισμα αποτελούν παράδοση του ανθρώπου στην πολιτογράφηση του Σατανά, όπως λέει, επομένως πνευματικά πρόκειται περί του ίδιου αμαρτήματος - είναι προφανέστατα τα όσα λέει ο Γέροντας.

      Για το σφράγισμα επίσης λέει πιο κάτω οτι θα γίνει με ακτίνες λέιζερ, άρα είναι κάτι διαφορετικό από την πλαστική κάρτα, αλλά είπαμε οτι η λέξη ΙΣΟΝ που προσδίδει στην ταυτότητα και στο σφράγισμα είναι προφανώς πνευματικό ΙΣΟΝ. Τώρα για όσους θέλουνε να χαϊδεύουν τον εαυτό τους, λέγοντας οτι άλλο το ένα άλλο το άλλο, μιλάει πάλι πιο κάτω ο γέροντας αναφερόμενος στην προσκόλλησή μας στην υλική ζωή όπως λέει...

      Βέβαια να τονίσω εδώ μια άλλη άποψη, πέραν των όσων λέει ο Γέροντας και αυτό είναι, το τεχνικό ενδεχόμενο να υπάρχει ένα χάραγμα με ακτίνες λέιζερ ΚΑΙ κατά τη λήψη βιομετρικών στοιχείων από τα μηχανήματα που θα ακουμπήσουν επάνω στο ανθρώπινο σώμα για την ιριδοσκόπηση, παλαμοσκόπηση, δακτυλοσκόπηση, αναγνώριση προσώπου κλπ. Αυτό είναι ένα τεχνικό ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ επαναλαμβάνω, που ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ (το πότε είναι άγνωστο) να γίνεται ταυτόχρονα με τη λήψη βιομετρικών στοιχείων, κάτι που μάλλον θα πρέπει να στο έχουν ανακοινώσει από πριν ότι θα σφραγιστείς με λέϊζερ παράλληλα με τα βιομετρικά στοιχεία, πριν στο κάνουν.

      Ο Θεός να μας δίνει κουράγιο και δύναμη !!!

      Διαγραφή
    3. το αντί... δεν έπρεπε να το γράψω με κεφαλαίο, μου ξέφυγε τη 2η φορά(3:05)

      Διαγραφή

Παρακαλώ σχολιάζετε με ευπρέπεια. Η ευθύνη του σχολίου βαραίνει εσάς και μόνο.