31/7/18

Στο ΜΑΤΙ της Αττικής, έγινε προσομοίωση πως θα αποτελειώσουν την Ελλάδα μας…

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος31/7/18, 8:01 π.μ.

    Η πτώση μέσα στην Εκκλησία είναι ΒΑΘΥΤΑΤΗ, διότι πάρα πολλοί ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ του Θεού.

    Στο βιβλίο «Ορθόδοξος Ιερά Κατήχησις» του Αγίου Νεκταρίου Πενταπόλεως του Θαυματουργού, το οποίο βιβλίο φέρει πάνω του την έγκριση της τότε (έτος 1899) Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, (το βιβλίο εκδίδεται τώρα από τον Ρηγόπουλο), γράφει στη σελίδα 46:

    « ι) Αποδίδομεν (εννοείται στον Θεό) την αγαθότητα και ΑΓΑΠΗΝ.......
    ........ιβ) Αποδίδομεν (εννοείται στον Θεό) την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΝ, διότι τούτο το θείον ιδίωμα αποδίδει εκάστω τα ίδια και προσήκοντα.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/7/18, 3:37 μ.μ.

      Σου απάντησα και αλλού που το έγραψες, δεν ξέρω αν και πότε το δημοσιεύσουν, το γράφω και εδώ:
      Δεν ξέρω τι λέει παρακάτω ο άγιος για να έχουμε πλήρη αίσθηση, πάντως οι πατέρες γενικά λένε πως με το δικαιοσύνη δεν είναι αυτό που καλλιέργησε η Δύση, το νομικό, η ανθρώπινη δικαιοσύνη με ποινές και δικαστές αλλά η δικαιοσύνη του Θεού είναι α) βουτηγμένη στο έλεος, αφού κανένας δεν μπορεί να σταθεί άξιος απέναντι στις ευεργεσίες του Θεού (ακόμα και η μετάνοια δεν μπορεί να αντισταθμίσει τις αμαρτίες μας και θα μπορούσε ο Θεός να μην τη δεχτεί) και β) δικαιοσύνη είναι η αίωνια δικαίωση, άρα μπορεί κάποιος να υποφέρει στη γη αλλά έρχεται ο Θεός και τον δικαιώνει στην αιωνιότητα. Ακόμη και οι πνευματικοί νόμοι όταν εφαρμόζονται δεν έχουν σκοπό τη χαιρέκακη τιμωρία αλλά αφενός τον συνετισμό και αφετέρου το "ξεπλήρωμα" της αμαρτίας στην παρούσα ζωή, ώστε να μην μας καταδικάσει αιώνια, δηλ. αν το δούμε βαθύτερα και με αυτό μας ελεεί.

      Παραθέτω επίσης του αγίου Ισαάκ:
      "Να γίνεις κήρυκας της αγαθότητας και της αγάπης του Θεού πού, ενώ είσαι ανάξιος, σε φροντίζει και, ενώ τα χρέη σου σ' αυτόν είναι πολλά, δε σε εκδικείται, παρά για τα μικρά καλά σου έργα σου αντιπαρέχει μεγάλες δωρεές. Μη καλέσεις λοιπόν το Θεό δίκαιο, γιατί ή δικαιοσύνη του δε φαίνεται στα αμαρτωλά σου έργα."

      Να ξεχωρίζουμε λοιπόν αυτό που αποκαλούμε στην καθημερινή ζωή "δικαιοσύνη" και αυτό που εννοούν οι παπικοί, με αυτό που εννοούν οι άγιοι όταν λένε για δικαιοσύνη του Θεού στην ορθοδοξία.
      Αυτό δεν σημαίνει ότι θα σωθούμε όλοι από την κόλαση, όχι επειδή δεν το θέλει ο παντοδύναμος Θεός, αλλά επειδή δεν το θέλουμε εμείς και σε εκείνο το σημείο, την ελευθερία μας, ο Θεός σταματάει.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/8/18, 1:57 μ.μ.

      Ο Θεός είναι ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

      Ο ΥΠΕΡ-ΤΟΝΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ της αγάπης του Θεού, είναι ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ πλάνη.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/8/18, 2:56 μ.μ.

      Συμφωνώ, χρειάζεται όμως να ξέρουμε ποια η έννοια της αγάπης και της δικαιοσύνης ορθόδοξα αλλιώς συκοφαντούμε όχι κάποιον άνθρωπο αλλά τον Θεό.
      Υπάρχει και ο άλλος κίνδυνος: να νομίζουμε ότι επειδή είμαστε στην Εκκλησία είμαστε σε μετάνοια και περιμένουμε τον Θεό να έρθει με τη βούλα να μας βραβεύσει, όπως ο αδερφός του ασώτου. Αυτό είναι εμετικό όχι μόνο γιατί ουσιαστικά δικό μας καλό δεν είναι τίποτα, όλα πηγάζουν από τον Θεό (όπως η περιουσία που δόθηκε στα παιδιά στην παραβολή), αφετέρου γιατί μετατρέπουμε τον Θεό σε υπηρέτη του εγωισμού και της αυτοδικαίωσής μας που αν δεν μας έδινε και περιουσία ή δεν μας παίνευε δεν θα μας πείραζε αν δεν υπήρχε.
      Αυτό δεν σημαίνει το ωριγενιστικό ότι όλοι θα σωθούμε, όχι επειδή δεν το θέλει ο Θεός (4 "ὃς πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναι καὶ εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν." Τιμ. Α΄) αλλά επειδή δεν θέλουν όλοι οι άνθρωποι τον Θεό, άρα απομάκρυνση από τον Θεό=διάβολος.

      Διαγραφή

Γράφεται μόνο με Ελληνικούς χαρακτήρες.
Σχόλια που δεν δεν είναι σοβαρά θα διαγράφονται.
Η ευθύνη των σχολίων ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους σχολιαστές.