Τετάρτη, Απριλίου 18, 2018

“Απόβαση” στον Έβρο – Άνοιξε τις πόρτες ο Ερντογάν – Κατά κύματα περνούν στην Ελλάδα οι μετανάστες

Ο Θεός να βάλει το χέρι Του... 
Κι από χθες θα μπορούν να πάνε οπουδήποτε θέλουν εντός της ελληνικής επικράτειας!!!

“Απόβαση” στον Έβρο – Άνοιξε τις πόρτες ο Ερντογάν – Κατά κύματα περνούν στην Ελλάδα οι μετανάστες

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος4/18/2018

    «Εις τας ακουσίους οδύνας το Έλεος του Θεού θαυµασίως εγκέκρυπται, τον υποµένοντα (σ.σ.: άσωτο Νεοέλληνα) εις µετάνοιαν έλκον και απαλλάττον της αιωνίου κολάσεως.

    Φεύγε πειρασµόν δι' υποµονής και δεήσεως. Ει δε εκτός τούτων αντιτάσσει, περισσοτέρως επέρχεται

    Όταν ενάρµαρτος ψυχή τας επερχόµενας θλίψεις ου καταδέχεται, τότε οι Άγγελοι περί αυτής λέγουσιν "Ιατρεύσαµεν την Βαβυλώνα, και ουκ ιάθη"»

    ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ του Ασκητού: «ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΚΟΥΣΙΩΝ ΘΛΙΨΕΩΝ»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/18/2018

    «Πάθη και αρετές στον πνευματικό αγώνα».

    Ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου Αγίου Όρους,Γέροντας Εφραίμ, απαντάει σε ερωτήσεις πιστών της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς για θέματα πνευματικής ζωής που απασχολούν την καθημερινότητα των ανθρώπων και την καλή αγωνία για την καλλιέργεια των αρετών.

    https://www.pemptousia.gr/video/pathi-ke-aretes-ston-pnevmatiko-agona-2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος4/18/2018

    ΑΡΧΙΜ. ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΚΕΦΑΛΟΠΟΥΛΟΣ.

    Άνθη Φιλοκαλίας
    (Περί λογισμών και παθών).

    https://www.impantokratoros.gr/19AAF37E.el.aspx

    * * *

    Για πάθη και αρετές Μέρος (Β):

    https://www.impantokratoros.gr/pathi_aretes_b.el.aspx

    * * *

    Ανέστης Κεσελόπουλος, Καθηγητής Θεολογίας στο Α.Π.Θ: Πάθη και Αρετές στη διδασκαλία του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά (βιβλίο).
    Ολόκληρο το βιβλίο, διαβάζεται στο Διαδίκτυο.

    http://www.imdlibrary.gr/index.php/el/2013-01-14-09-09-13/books/book/113-keselopoulou-a-pathi-kai-aretes/2-books

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφεται μόνο με Ελληνικούς χαρακτήρες.
Σχόλια που δεν δεν είναι σοβαρά θα διαγράφονται.
Η ευθύνη των σχολίων ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους σχολιαστές.