20/3/18

Όσο μειώνεται το ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο, τόσο αυξάνεται για τα ζώα

  «Συγνώμμη πατέρα που σε έθαψα στο ...δάσος αλλά ξόδεψα πιο πριν τα τελευταία λεφτά μου, για να αποτεφρώσω τον Μπούμπη»

Από το "ΗΓΓΙΚΕΝ", 16/08/2017

"ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ ΖΩΩΝ"! (δείτε ΕΔΩ)

Κι όμως, είναι

γεγονός!

Παρέχεται, μάλιστα και η δυνατότητα αποτέφρωσης του ζώου σας, εάν τυχόν έχει μεταφυσικές αγωνίες, η φύλαξη των οστών του κ.α.... (δείτε ΕΔΩ).

Οι κάτοχοί τους - και μόνο η ιδιότητα ακυρώνει όσα υποστηρίζουν!... - ποτέ δεν τα ρωτήσανε όσο ζούσαν εάν ήθελαν να τα σέρνουν πάντα με μία αλυσίδα ή να τα έχουν κλεισμένα σε ένα κλουβί ή ένα διαμέρισμα. Άραγε τα ρωτήσανε για το τι θα θέλανε να γίνει το σαρκίο τους μετά θάνατον; Και να τα ρωτούσανε... Εκτός εάν κανένα κούνησε το κεφάλι ...καταφατικά κι αυτό εκλαμβάνεται ως "ναι"...
Την ίδια ώρα οι άνθρωποι ...παραχώνονται όπου βρεθεί χώρος:

Στην Ελλάδα των μνημονίων οι Έλληνες θάβουν τους νεκρούς τους στα δάση λόγω οικονομικής ανέχειας!

Είναι πλέον καταφανές - ιδίως στις μεγαλουπόλεις:

Όσο μειώνεται το ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο, τόσο αυξάνεται για τα ζώα.

Εάν τα ζώα αντιπροσωπεύουν το ένστικτο και ο άνθρωπος την λογική, θα μπορούσαμε να υποστηρίξουμε για τον σημερινό πολιτισμό μας, ότι όσο μειώνεται η εκλογίκευση τόσο θεριεύουν τα ένστικτα, σε σημείο μάλιστα αυτονόμησής τους!

Υ.Σ.1

Όταν χαρακτηρίζουμε έναν άνθρωπο ως "ζώο" θέλουμε να εκφράζουμε την ενστικτώδη συμπεριφορά του που δεν υπόκειται στην ανθρώπινη λογική που μας κάνει να διαφέρουμε από τα ζώα.


Υ.Σ.2
Ο  υποφαινόμενος μεγάλωσε σε χωριό με σκυλιά που είχαμε πάντα ελεύθερα στο σπίτι και οποτεδήποτε θέλανε φεύγανε. Κατανοώ την αγάπη για τα ζώα αλλά όχι την υπερβολή της που θεωρώ ότι είναι δείγμα της ανθρώπινης αρρώστειας της εποχής και που έχει ως βάση τον πληγωμένο εγωισμό που πρώτα από όλα, αυτός οδηγεί στην μοναξιά κάτι που ανθίζει σαν φαινόμενο κυρίως στις μεγάλες απάνθρωπες πόλεις μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράφεται μόνο με Ελληνικούς χαρακτήρες.
Σχόλια που δεν δεν είναι σοβαρά θα διαγράφονται.
Η ευθύνη των σχολίων ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους σχολιαστές.