25/6/19

ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΕΧΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ (ορθή επανάληψη)

 

(ορθή επανάληψη: είχα ξεχάσει ένα ΔΕΝ εκεί που έλεγε 
«Δηλαδή, πιο συγκεκριμένα, η είσοδος στην Βουλή των Βαρουφάκη, Βελόπουλου, ΔΕΝ ευνοεί την αυτοδυναμία της ΝΔούλας!» 
άλλαζε όλο το νόημα!
Με συγχωρείτε και ευχαριστώ τον Γιώργο που μου το επισήμανε.)


Η κατάσταση είναι όπως όταν έπαιζε ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΑΕΚ και στο χωριό μου που είμαστε οι περισσότεροι ΠΑΟΚτσήδες, εάν ρωτούσες κάποιον «ποιος θέλεις να κερδίσει;», αυτός απαντούσε «να χάσουν κι οι δύο!»... Αν και μετά το εξελίξαμε το θέμα και η απάντηση ήταν «αυτός που θα κερδίσει, να τιμωρηθεί για επεισόδια...»...
Με τις προσεχείς εθνικές εκλογές ζούμε το εξής παράδοξο:
ενώ οι στόχοι είναι σαφείς όπως τους ανέλυσε το "ΡΕΣΑΛΤΟ" (ΕΔΩ) δηλαδή:
1ο) εξαύλωση του ΣΥΡΙΖΑ,
2ο) αδυναμία αυτοδυναμίας της ΝΔούλας
3ο) μη είσοδο στην Βουλή των γνωστών για τον ρόλο τους Βαρουφάκη, Βελόπουλου...
...εν τούτοις ο δεύτερος με τον τρίτο στόχο δείχνουν να αντιμάχονται ο ένας τον άλλον...
Δηλαδή, πιο συγκεκριμένα, η είσοδος στην Βουλή των Βαρουφάκη, Βελόπουλου, ΔΕΝ ευνοεί την αυτοδυναμία της ΝΔούλας!
«Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ψηφίσουμε Βαρουφάκη και Βελόπουλο;» μπορεί να ρωτήσει κάποιος...
Δύσκολη η απάντηση, αφού πολύ πιθανό και με την πρότερη εμπειρία μας και οι δύο να αποτελέσουν μετεκλογικά ενδεχομένως στηρίγματα του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔούλας, ένθεν - ένθεν.
 Άρα τι κάνουμε αφού και στις δύο περιπτώσεις τα πράγματα είναι ναρκοθετημένα;
Ειλικρινά, δεν ξέρω... 
Το μόνο που ξέρω είναι ότι εάν είχα έναν φίλο, δεν θα ήθελα να είναι στην επόμενη Βουλή μέσα, γιατί έφτασαν δύσκολες ημέρες και θα δοκιμαστούν ιδιαίτερα και οι βουλευτές και το ...κτήριο...

32 σχόλια:

  1. Να ξέρουμε ότι ο Κούλης προσπαθεί να μην μπει εκτός των αλλων και η ΧΑ μεσα στην Βουλη. Δεν θέλει αντιπολιτευομενο λόγο εκ των δεξιών του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος24/6/19, 10:25 μ.μ.

    Το παιδεύεις πολύ και χωρίς λόγο. Ένα θα σου θυμίσω "... τον Θεό που τον βάζεις;". Ακόμα δεν έχουμε καταλάβει ότι η λύση δεν θα δοθεί από εμάς; Εδώ είναι ολοφάνερο ότι υπάρχει αδιέξοδο. Σε συζήτηση με έναν υποψήφιο βουλευτή ένα μόνο πράγμα μου είπε ότι τους φοβίζει ... Η ΑΠΟΧΉ !!! Κι όμως ... το αποτέλεσμα θα είναι έτσι κι αλλιώς εις βάρος μας, αλλά μία μεγάλη αποχή σηματοδοτεί πολλά πράγματα και ανοίγει μεγάλες συζητήσεις. Επιπλέον μπορείς μετά να τραγουδάς και το " ... συνένοχο στο φόνο δεν θα με έχετε ...".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω την εντυπωση ότι οι "κωλοτουμπες" των πολιτικών μας στο αδιεξοδο που αναφέρεις θα επιτείνει ακόμα περισσότερο την οργή του κόσμου

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος25/6/19, 10:49 π.μ.

    Επανέρχομαι για την ΑΠΟΧΗ για να επιβεβαιώσω αυτό που είπα παραπάνω. Διαβάστε προσεκτικά: "...Όχι στην αποχή γιατί... θα έχουμε εκλογές τον 15Αύγουστο με απλή αναλογική ..." https://www.newsit.gr/politikh/mitsotakis-isxyri-entoli-allios-ekloges-ton-15aygousto/2810348/
    Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ !!! Τώρα διαλέξτε υπεύθυνα !!!
    σ.σ. Δυστυχώς το σωστό και το δίκαιο αργούν να το ενστερνιστούν οι άνθρωποι και να το καταλάβουν. Δικαιώνεται ο σωστός κατόπιν εορτής και βέβαια κανένας δεν του λέει "είχες δίκαιο". Αλλά τώρα πρέπει να το επισημάνω επειδή δεν έχουμε άλλο χρόνο. Γρηγορείτε αν δεν θέλετε να συνεχιστεί αυτό το πράγμα για άλλα 5 χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.iefimerida.gr/politiki/mitsotakis-sto-thema

      Μητσοτάκης: Αν δεν υπάρχει αυτοδυναμία, θα ξαναπάμε σε εκλογές τον Δεκαπενταύγουστο

      Εχω την εντυπωση ότι ο Μητσοτάκης είπε πως ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ θα πάει σε επαναληπτικές εκλογες τον Αυγουστο. Αρα βρείτε τρόπους να μην βγει αυτοδύναμη η ΝΔ. Δε νομίζω ότι τους ενδιαφέρει η αποχή. Γενικώς δεν ενδιαφέρει η αποχή στους ανθρώπους της Νεας Ταξης Πραγματων. Και δειτε το παραδειγμα του δημοψηφίσματος στα Σκοπια. Ο αμερικανικός παραγοντας ούτε που ελαβε υποψιν του την χαμηλή συμμετοχή των γειτόνων στο δημοψήφισμα τους

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/6/19, 7:31 μ.μ.

      Αγαπητε, ποια 5 χρονια ? Ποθεν προκυπτει τουτο ? Εδω μιλαμε οτι ο γερων Βασιλειος υπονοησε οτι μετα τον Τσιπρα ο λαος θα καλεσει τον Τεως, ενω ο Αγιος Παισιος ειπε οτι η παρουσια του Τεως θα συμπεσει με προσαρτηση Βορειου Ηπειρου και Μοναστηριου Σκοπιων, κατανοουμε τι σημαινει αυτο.... ο Βατοπεδινος ελεγε το 2009 "ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ" διαβαστε τι λεει ο Μορφου Νεοφυτος, γυρω μας ειναι ολα, πτωση Ερτογαν και χουντα, εισβολη στον κυριο πετρελαιο παροχο μας το Ιραν, ακομα πεταμε χαρταετο, μετανοια, εξομολογηση, τροφιμσ μακρας διαρκειας, σαπουνι, χαρτι υγειας, φυτεμα πατατες στο μπαλκονι,

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/6/19, 10:30 π.μ.

      Ναι, ναι ναι ναι αυτο ακριβως θεμε ! ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ !!! να γινει της τρελλης !!! Να γινει ο κακος χαμος, να γινει ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ, διοτι Η ΕΠΙ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ, μας ξεσκισε, μας διελυσε, ανεβαζε το χρεος και να που μας εφτασε !!!!

      Για 45 χρονια ειχανε 151 εδρες και, ΚΑΙ ΚΑΝΑΝΕ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝΕ.

      Δε πα να κανουνε εκλογες καθε μηνα ??? Οπως ο φυλακισμενος παρακαλαει να γκρεμιστει απο κανα σεισμο η φυλσκη του, ετσι θα ενσκηψει και η ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ, να ανατρεψει τους δυναστες μας....

      Αλλα βλεπω οτι .... ΚΑΠΙΟΙ ΤΑΡΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝΕ ΟΙ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΜΑΣ την πολυποθητη για αυτους και καταστροφικη για εμας αυτοδυναμια....

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος25/6/19, 11:15 π.μ.

    Η ΑΠΟΧΗ πλέον είναι πράξη αντίστασης! Είναι λάθος να θεωρούμε ότι η αντίσταση είναι μόνο ενεργητική. Υπάρχει και η παθητική αντίσταση. Το να μην προβαίνεις σε κάποια λανθασμένη ενέργεια. Σκεφτείτε τη νέα ταυτότητα. Πράξη αντίστασης είναι να μην την πάρουμε. Είναι μία παθητική αντίσταση. Σκεφτείτε τόσους μάρτυρες που τους έλεγαν να θυσιάσουν στα είδωλα. Η αντίστασή τους ήταν να μην πράξουν. Και στην ΑΠΟΧΗ δεν συναινείς με όλο αυτό το αντίχριστο σύστημα. Άσε που ρισκάρεις να βρεθείς και στο δικαστήριο επειδή η αποχή διώκεται ποινικά. Αυτή πρέπει να είναι η αντίστασή μας. ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΧΗ !!! Θα πάθουνε την πλάκα τους !!! Γρηγορείτε και επισπεύστε τα γεγονότα. Να είναι αυτή η χρονιά που θα ανεβοκατεβαίνουν οι κυβερνήσεις. Συνειδητή αποχή εδώ και τώρα!!! Έχουν φτιάξει έτσι το σύστημα που το παιχνίδι είναι από πριν κερδισμένο. Ε, όχι! Δεν θα παίξουμε το παιχνίδι τους. Τους καταλάβαμε! Το αδιέξοδο λύνεται με κόψιμο του γόρδιου δεσμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπε χαρακτηριστικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης: «Αν δεν μπορεί να σχηματιστεί κυβέρνηση για οποιοδήποτε λόγο, τότε η χώρα θα οδηγηθεί σε εκλογές στον Δεκαπενταύγουστο με απλή αναλογική. Αυτό σημαίνει ότι τότε η μόνη κυβέρνηση που θα μπορεί να σχηματιστεί είναι μία που εγώ δεν την αντιλαμβάνομαι, εθνικής συνεννόησης. Αν αυτό θέλουν οι Έλληνες τότε δεν πρέπει αν μας δώσουν ισχυρή εντολή. Επειδή αισθάνομαι ότι δεν θέλουν αυτό το ενδεχόμενο».

      Ετσι γραφει το αρθρο που αναρτησες

      η αποχή ΔΕΝ εχει σημασία...Σημασία εχει να μην βγει αυτοδυναμη η ΝΔ

      Διαγραφή
    2. Ἡ ἀποχὴ σ' αὐτὸ ἔχει σημασία, ὅτι ὅσο πιὸ μεγάλη εἶναι τόσο μὲ μικρότερη διαφορὰ ψήφων θὰ βγεῖ ὁ πρῶτος ἀπὸ τὸ δεύτερο.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/6/19, 3:39 μ.μ.

      η αποχή δεν παίζει κανένα ρόλο
      τα ποσοστά είναι με βάση τα έγκυρα
      τα ποσοστά ενδιαφέρουν όχι η διαφορά ψήφων: αν π.χ. από τα 5 εκατομμ. πάει να ψηφίσει μόνο ένας θα βγει το κόμμα με 100%, αν ψηφίσουν 4 άτομα, τα δύο το ένα κόμμα και τα υπόλοιπα δύο διαφορετικά ο πρώτος έχει 50% παίρνει και το μπόνους και ας έχει 1 ψήφο διαφορά από τα άλλα.
      Έτσι τα καταλαβαίνω, η αποχή δυσαρεστημένων ευννοεί τους κομματικούς στρατούς που θα ψηφίσουν.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος25/6/19, 11:30 π.μ.

    Μητσοτάκης: Αν δεν υπάρχει αυτοδυναμία, θα ξαναπάμε σε εκλογές το Δεκαπενταύγουστο
    Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/politiki/sygharitiria-paylopoyloy-ston-gianni-antetokoynmpo

    Γρηγορείτε !!! Επιβεβαιώνονται αυτά που ανέφερα με τον υπ. Βουλευτή! ΑΠΟΧΗ !!! Διαδώστε το μήπως και ξυπνήσουν και άλλοι !!! Σας παρακαλώ πλέον. Δεν ξέρω πως αλλιώς να σας κάνω να το πιστέψετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι στην αποχή ...Δεν θα φερει το αποτελεσμα που λες. Η ΜΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ θα εχει σαν συνεπεια τις επαναληπτικες εκλογες

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/6/19, 6:53 μ.μ.

      Συμφωνω. Δειτε τι μας παρακαλανε : ΙΣΧΥΡΗ ΕΝΤΟΛΗ, δηλαδη ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ! αυτο τους καιει !
      Δειτε κσι τις αφισες που ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΧΗ !

      Διαγραφή
    3. Βρε το καταλαβαινεις οτι η επομενη Βουλη ειναι αναθεωρητικη;
      Αρα ή θα ξεβρακωθουθουν ολοι τους γιατι χρειαζονται πανω απο 180 ψηφους για να ψηφισουν την τροποποίηση του άρθρου 3 και την μεταβολη της πατριδας μας σε ουδετεροθρησκο κρατος ή παμε σε εκλογές με απλη αναλογικη και χανεται η ευκαιρια γι αυτους να γινει η τροποποίηση αφου ΜΟΝΟ η επομενη Βουλη ειναι αναθεωρητικη

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος25/6/19, 6:35 μ.μ.

    Καταλαβαίνω και καταλαβαίνεις πιστεύω, πως επιθυμούμε το ίδιο αποτέλεσμα. Ας πράξει ο καθένας όπως θέλει πιστεύοντας ότι πράττει για καλό σκοπό. Δεν θα επιμείνω άλλο. Το αδιέξοδο είναι αδιέξοδο έτσι κι αλλιώς. Για μένα ο,τι και να ψηφίσει ο κόσμος αυτοί τα έχουν φτιάξει τόσο καλά τα πράγματα που έτσι κι αλλιώς θα βγουν κερδισμένοι. ... κι ο Θεός βοηθός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/6/19, 12:18 μ.μ.

      Ωστε ετσι ?

      Ωστε.... "Ετσι κσι και σλλιως θα βγουν κερδισμενοι ?"

      ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΑΙ ΟΙ 300 ?

      ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ?

      ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ?

      ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΤΣΙΟΣ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ ?

      ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΝΟΛΗΣ ΜΠΙΚΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΤΟ 1974 ?

      ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΟ ΓΡΑΝΙΚΟ ?

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος25/6/19, 6:50 μ.μ.

    Εγώ πάντως αν ήμουν παοκτσής δεν θα πήγαινα καν σε αγώνα Ολυμπιακού - ΑΕΚ. χαχαχά. Εύχομαι ο,τι κι αν ψηφίσετε και εάν ψηφίσετε, να μην υπάρξει αυτοδυναμία και να ξεκινήσει το ανεβοκατεβασμα των κυβερνήσεων. Γιατί αν πάρει αυτοδυναμία... τα ξαναλέμε σε 4 χρονάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. https://www.iefimerida.gr/politiki/allazei-stasi-i-fofi-psifos-anohis-stin-nd

    Eκανε στροφή η Φώφη Γεννηματά: Ψήφος ανοχής στη ΝΔ αν δεν υπάρξει αυτοδυναμία
    Η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ αφήνει σαφώς να εννοηθεί ότι ακόμα και αν δεν συμμετάσχει σε μια κυβέρνηση της ΝΔ, θα μπορεί να τη στηρίξει έστω και με ψήφο ανοχής για να κάνει τρία συγκεκριμένα πράγματα: Την αλλαγή του εκλογικού νόμου με κατάργηση της απλής αναλογικής που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην ακυβερνησία, την ολοκλήρωση της Συνταγματικής Αναθεώρησης και τη διαπραγμάτευση με τους εταίρους ώστε να μειωθούν τα υπερπλεονάσματα που υπονομεύουν την ανάπτυξη.

    Οπερ και σημαίνει τροποποιηση του αρθρου 3 του Συνταγματος το οποίο είναι αναθεωρητέο στην επομενη Βουλή. Αρα πάμε για μεταβολή της Ελλαδας μας σε ουδετεροθρησκο Κράτος

    200 ψήφους για αμεση αλλαγή του εκλογικού νόμου δεν υπάρχει περιπτωση να έχουν ΝΔ και ΚΙΝΑΛ μαζί εκτός και εάν η ΝΔ πάρει ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΜΕ ΙΣΧΥΡΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ. ΑΡΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αντίθετος 197225/6/19, 10:28 μ.μ.

    Απλά, καθαρά και ξάστερα: η αποχή, το λευκό και το άκυρο συμβάλλει στην αυτοδυναμία του πρώτου κόμματος. Όσοι λιγότεροι ψηφίσουν, τόσο ευκολότερα θα βγει κυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος26/6/19, 7:38 π.μ.

    https://www.newsit.gr/politikh/kyriakos-mitsotakis-giati-den-thelei-ekloges-ton-dekapentaygousto/2811082/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος26/6/19, 8:53 π.μ.

    Από το πιο πάνω άρθρο επισημάνω το εξής : "...Τα στοιχεία, άλλωστε, της δημοσκόπησης της Marc που παρουσίασε ο ΑΝΤ1 τη Δευτέρα δείχνουν πως όσοι δηλώνουν ότι δεν θα ψηφίσουν στις εκλογές της 7ης Ιουλίου, αλλά αν το έκαναν θα ψήφιζαν ΝΔ είναι οι διπλάσιοι σε σχέση με αυτούς που θα ψήφιζαν ΣΥΡΙΖΑ..." Αρα η αποχή οδηγεί σε μη ύπαρξη αυτοδυναμίας της ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αναφερει όμως γι αυτούς που θα ψηφίσουν ΝΔ και θ απέχουν εάν είναι διπλάσιοι από αυτούς που θα ψηφίσουν μικρότερα κόμματα. Η πληροφόρια που διδεται γι αυτούς που θα απέχουν είναι οι ψηφοφοροι του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ . ΟΧΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ...

      Ο Φιλιππας το αναλύει πολυ καλά εδώ για το ρόλο της αποχής και την αυτοδυναμία. Το σκίτσο είναι όλα τα λεφτά και κατατοπιστικότατο
      http://topothoumeno.blogspot.com/2019/06/blog-post_183.html#more

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/6/19, 8:28 μ.μ.

      Και εγω συμφωνω : μια ζωη το λεμε οτι αποχη ευνοει το κυβερνων κομμα, τι διανοητικες ακροβασιες ειναι αυτες, μα τρελλαθηκαμε εντελως ????

      Δειτε σημερα, τι εγινε ο Ρουβικωνας πεταξε τρυκακια ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ !!!!

      Δειτε το και τελεολογικα το πραγμα, θα αποφασιζουν αλλοι για μενα ????

      Δεν πας μια, δυο, τρεις να ψηφισεις, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ !!!!

      Διαγραφή
  12. Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Μήπως θέλετε να ψηφίσετε σύριζα και δεν το λέτε ευθέως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποίο κομμα θέλεις εκτός ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ. Και αρκεί αυτό το κόμμα να μπει στην Βουλή

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος26/6/19, 7:09 μ.μ.

    Αποχή ίσον νιπτω τας χείρας μου καθώς η ψήφος σου ΔΕΝ θα προσμετράτε σε κανένα αποτέλεσμα. Και άρα είναι σαν να ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙΣ ΛΟΙΠΌΝ.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος26/6/19, 7:15 μ.μ.

    Κι εγώ δεν καταλαβαίνω. Λοιπόν όλοι δεν θέλουμε Σύριζα και δεν θέλουμε αυτοδυναμία στη ΝΔ. Οπότε πάνε αυτά. Παμε τώρα ατα μικρά κόμματα που δεν μπαίνουν στη Βουλή. Αυτό όμως οδηγεί σε έμμεση ενίσχυση και αυτοδυναμία της ΝΔ. Οπότε πάνε κι αυτά. Και μένουν Βελόπουλος και Βαρουφάκης και καλά για να αποδυναμώσουν τη ΝΔ. Ομως αυτοί ξέρουμε εκ των προτέρων ότι μόλις μπουν θα συνεργαστούν και θα υπάρξει κυβέρνηση. Δηλαδή να κατευθυνθούμε σε αυτούς τους 2; Θα τρελαθώ. Δεν υπάρχει περίπτωση. Εκτός κι αν εννοείτε ΚΚΕ που όλο λόγια είναι και δεν κάνει τίποτα ή ΧΑ (ας μην ασχοληθώ). Ολοι τους είναι μέρος του συστήματος. Εμένα συμμετοχο και συνένοχο δεν θα με έχουνε. Δηλαδή εσείς δεν τους έχετε συχαθεί; Αν τους συχενοσασταν δεν θα αγγίζετε ψηφοδέλτιο. Αρά δεν έχει έρθει ο καιρός ακόμα που θα τους συχαθουν όλοι. Οι νέοι τελικά θα μας σώσουν. Αυτοί οι ζαμαν φου που λένε σιγά μην πάω να ψηφίσω. Δεν παν να ... όλοι τους. Τι να πω. Ο Θεός βοηθός. Τίποτα άλλο. Και στεναχωριέμαι που επιμένω. Να με συγχωρήσετε γι' αυτό αλλά η αγωνία μου με κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/6/19, 10:04 π.μ.

      Παρολα τα παντοιου ειδους επιχηρηματα εσυ επιμενεις για αποχη.

      Και μαλιστα επιμενεις οτι η αποχη θα στερησει την δολοφονικη αυτοδυναμια.

      Πιθανως ο Βελοπουλος να συνεργαστη με τον Κουλη, αρα λες να μην τον ψηφισω.... με αυτη τη λογικη, αυτοκτονησε ΤΩΡΑ αφου καποτε θα πεθανεις, ουτως η αλλως.

      Οι υποψηφιοι βουλευτες και οι δικοι τους και οι κομματικοι στρατοι τους δεν θα κανουν αποχη, εσυ με ποιο σκεπτικο αποδεικνυεις αυτα που λες ?

      Πρωσοπικα, το τι ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ειναι ο Βελοπουλος το ξερω, αλλα πρεπει νσ κανω κατι τωρα. Και επειδη Αριστερους αθεους αρνητες του Χριστου δεν ψηφιζω, αρα....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/6/19, 5:47 μ.μ.

      Οι ζαμαν φου θα μας σωσουν ?
      Επι 40 χρονια :
      ζαμαν φου το καλοκαιρι μην ψηφισεις, παμε για μπανακι,
      Ζαμαν φου το χειμωνα μην πας να ψηφισεις, βρε ολοι ιδιοι ειναι,
      Ζαμαν φου μην πας πας να ψηφισεις, ταχουνε στημενα ολα, δεν αλλαζει τιποτα....

      Να που μας εφερε το ζαμαν φου...
      .... και να γιατι ξαμοληθηκανε να μας πεισουνε για τα καλα της αποχης....

      Επειδη ειμαστε χριστιανοι, δεν σημαινει οτι χαφτουμε το οτιδηποτε.

      Προσεξατε οτι με το πες πες πες μας πηγανε σε αποχη σχεδον 50%

      Η χαρα τους θα ητανε αποχη πχ 80% ωστε να αλωνιζουνε οι κομματικοι στρατοι, οι βαμμενοι οι προσδοκουντες ωφελη, και εμεις οι υπολοιποι να κανουμε ΑΠΟΧΗ να τους διευκολυνουμε δηλαδη στον διπολισμο....

      Διαγραφή
  15. Κοιτάξτε και κάποιος να ψηφίσει και ΧΑ . Το σχέδιο τους είναι και η Χρυση Αυγη να μην μπει στο κοινοβούλιο. Ισως επειδή ο Κούλης δεν θέλει αντιπολιτευση εκ δεξιών του. Γι αυτό και η ΧΑ έχει και μια πτώση των ποσοστών της στις δημοσκοπήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος30/6/19, 1:55 μ.μ.

    Βαρουφακηs-Βελοπουλοs:Οι διδυμεs Καρικατουρεs...
    Διπλα σ'αυτην την κατασκευη,την καρικατουρα των"αριστερων"ανδρεικελων οι μηχανισμοι του 4ου Ραιχ προωθουν και μια αλλη κατασκευη.
    Την καρι κατουρα τηs ακροδεξιαs δημαγωγιαs την καρι κατουρα του κλοουν Καρατζαφερη!Τον Βελοπουλο...
    Μαυρο στουs κλοουν τηs επαρμενηs πολιτικηs ΑΠΑΤΗΣ στουs κλοουν των τυραννων και δημιων μαs!
    ΠΡΟΣΟΧΗ στιs φολεs...
    Εχουν ριξει πολλεs στην πολιτικη αγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφετε μόνο με Ελληνικούς χαρακτήρες.
Σχόλια που δεν δεν είναι σοβαρά θα διαγράφονται.
Η ευθύνη των σχολίων ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους σχολιαστές.